miercuri, 6 august 2008

O hârtie, o tută, două limbi

Deci fraţilor, nu s-or stins bine în mintea mea ecourile emisiunii de aseară de pe A3, în care Gâdea, Badea şi Ciutacu or comentat pe tema imbecilităţii ălora de au drept de vot în ţara asta, că iaca paţ io una de mi s-o zdruncinat creerii:
Am cerut la firma de lizing unde plătesc io rate în fiecare lună o procură de aia să poci pleca cu maşina peste hotarele ţării ăsteia pline de imbecili, după cum s-o putut deduce din emisia de care vorbeam. Şi mă sună o domnoşoara amabilă să mă anunţe că îs gata hârtiile. Până aci nimic deosebit. Dar: "să ştiţi că în maghiară nu putem face procură" (în gându' meu zic, acum 3 luni aţi putut, amu nu mai puteţi, nu-i bai, că şi aşa nu mi-o cerut-o nimeni) dar domnoşoara continuă: "în ungureşte e bună?"
Tuuulaaaaiii, îmi zic în gând, şi tu eşti din partidu' ăla? Şi cu voce tare: Daaaa, e foarte bună şi în ungureşte, mă descurc io şi cu aia.
Mnoah, fain îi?

Niciun comentariu: