sâmbătă, 25 octombrie 2008

Amintiri din frizerie

Acu' o sa ziceti ca am un fix cu frizeriile, da' nu e asa. Numai intamplarea a facut sa rasfoiesc unul din ziarele acelea de reclama care se distribuie gratuit in uichend. Si asa mi-am adus aminte de o intamplare de acu' vreun an-doi.

La boacaza din colt, redeschisa de curand, lucra o pustoaica care imi placea cum lucreaza. La un moment dat imi spune ca data viitoare n-o s-o mai gasesc acolo, ca se muta la alta frizerie, si-mi zice unde.

Trece vremea, si "data viitoare" ma duc la noul ei loc de munca. Intru, inauntru gol, numai patronu' se plictisea in asteptare de clienti.
- Buna ziua, zic, incepand sa ma dezbrac. Da' unde-i pustoiaca aia noua?
- E libera pana pe paispe.
- No bine, zic eu, continuand sa dau haina jos.
- Nu va dezbracati, ca nu va tund.
- Cum sa nu ma tundeti? il privesc eu mirat, crezand ca glumeste, agatand haina in cui.
- Uite asa, nu va tund! Ati intrebat de ea, veniti dupa data de paispe, sa va tunda ea. Va rog sa iesiti afara din frizeria mea!
Il privesc crucis, probabil aveam privirea unui om lovit cu leuca.
- Vorbiti serios? Adica dati afara un client?
- Da. Iesiti afara, ca nu va tund.
Am fost atat de socat incat n-am putut avea nici o reactie. Mi-am luat haina si am iesit...

Ati mai auzit vreodata de cineva dat afara dintr-o frizerie?

Asa, si acum sa va zic cum mi-am adus aminte. In fituica respectiva gasesc un articol: "PDL-ISTUL care va tunde gratis", cu poza lui. "Tanarul Cristian Iuhas, membru PDL din 2005, doreste sa se implice in campania electorala [...]", zice articolul. Si mai departe: "Cristian Iuhas este de asemenea si profesor la scoala "Reflexovital" [...]".

Cand mergeti (sau nu) la vot, aduceti-va aminte ca cei care va cersesc stampila pot fi adevarati ticalosi in viata din afara campaniei, precum acest frizer urcat oportunistic in caruta cu potential.

Si ca dupa alegeri o sa va dea din nou afara din frizerie...

Un comentariu:

Anonim spunea...

de ce nu spui omenirii ca erai plin de paduchi si larve??