marți, 18 noiembrie 2008

Mesaj de la părinte

Mnoah, iar am găsit SPAM. În mailbox. În ăla de părete. De pe scara blocului. Nu că n-aş mai fi găsit şi în zilele trecute, da' ăsta iar m-o scos din papuci.
SPAM electoral, dară de care aţi crezut?
Ni aci mostră:
Mesaj
din partea părintelui unui candidat pentru Parlamentul României

Dragă vecine,
Probabil că eşti şi dumneata în aceeaşi situaţie ca şi mine: ne uităm cu nostalgie la anii tinereţii de mult trecuţi şi ne străduim să trăim cum putem din pensie.
În noua noastră democraţie, pensiile noastre au devenit un joc în mâna politicienilor. De prea multe ori noi, cei care depindem de pensie, suntem cei care pierdem.
Acum avem un motiv să sperăm la mai bine.
Fiul meu (...) candidează ca să ne reprezinte pe noi şi pe toţi concetăţenii noştri din Colegiul X în Parlamentul României acolo unde se decide soarta noastră. Sunt un tată foarte mândru şi mă bucur că fiul meu a devenit un om foarte bun. De când era copil mic el a fost respectuos faţă de cei din jur, fată de familia sa şi faţă de cei în vârstă. Aşa l-am crescut eu.
...
Puteţi fi sigur că fiul meu, odată ajuns în Parlametul României, va munci la fel de mult pentru ca noi pensionarii să trăim mai bine. Guvernul trebuie să ne trateze cu demnitate. Când preţurile cresc şi pensiile noastre trebuie să crească cel puţin egal.
Cei din Parlament îşi aduc aminte de noi pensionarii şi de contribuţia noastră pentru această ţară doar când se apropie campania electorală. Fiul meu e altfel, şi dacă cumva uită fiţi siguri că îi aduc eu aminte!
Pe 30 noiembrie vă recomand să îl votaţi pe fiul meu!"

V-o plăcut, aşa-i? Si miiieeee... not.
Trecem peste faptul că io nu-s pensionar şi nici vecin cu părintele cel mândru nevoie mare, deci... aţi greşit andrisantu, tovarăşi!
Da' stau şi mă gândesc ce minte creaţă o fi gândit o asmenea mişcare de campanie? Păi cum să bagi tu la înaintare un om în vârstă, pe care îl cunoaşte multă lume, şi despre care multă lume ştie că n-o duce chiar aşa greu cum scrie la fiţuica cu pricina? Cu atât mai mult cu cât, pe saitul de campanie al candidatului-fiu scrie negru pe alb aşa:

"Familia a fost intotdeauna foarte importanta pentru sotii (...). In cadrul afacerii lor de familie din domeniul prelucrarii lemnului, (...) lucreaza impreuna cu mama sa si tatal sau. Ei au 64 de angajati care au devenit membri ai familiei."

Deci, "depindem de pensie", stimate domn?
Nici nu mai am cuvinte, îs scârbit peste poate. Nici măcar să vă faceţi o campanie ca lumea nu sunteţi în stare, vi se bat ideile cap în cap!
Apăi, staţi voi mult şi bine până vă votez io pe voi! Io şi cu toţi pe care-i cunosc io!

Niciun comentariu: