joi, 27 noiembrie 2008

Poezii şi SMS

Se ştie că românul s-a născut poet. Pe urmă i s-o băgat sub nas SMS-ul. Ce-o ieşit de aici? Evident, un SMS cu rimă. Şi substrat electoral. Aşa că, dacă acum 4 ani plecam în Congo (apropo, nu ştiu să fi plecat cineva), acum cică emigrăm în Africa. Să fie aşa, mai pe alese. Să se ducă fiecare unde vrea.
Ce mi-o venit? Păi nu era destul SPAM în mailbox şi tinbox, acum e şi pe mobil. Să fie. Că dacă e din belşug, n-are ce să strice, nu?
Iaca ce poezea am primit pe tilifon:

Titlu: PNL şi PD-L
4 ani s-au tot certat
Acum brusc s-au împăcat
Şi se ştie ce urmează...
Fraier cine-i mai votează!
Dacă iese iarăşi DA
Emigrăm în Africa!

Mnoah... Amu, o să vă dau şi număru de la care am primit, că m-ar bucura să-i sune alegătorii să le ceară părerea despre ţările africane demne de a fi asaltate de emigranţii români. Că în Spania s-o cam împuţit treaba. Cred că o bună opţiune ar fi Kenya, măcar de acolo ai şanse ca, într-o bună zi, să ajungi prezident!
Număru e ăsta: 0729368027

Un comentariu:

Anonim spunea...

O fi cineva din Medias?
Ca si eu tot de la numarul ala am primit astazi respectivul semese.