joi, 15 ianuarie 2009

Deci, din nou, greaţă!

Aşa-mi trebe dacă mă mâncă în cur să deschid televizoru şi să-l uit pe tot felu de posturi când încep tot felu de emisiuni.
Eram încă bine dispus aseară, după vacanţa care mi-am făcut-o cadou de început de an, în Austria, la schi. Evident că m-am întors de acolo cu senzaţia că şi la mine acasă toate îs bune şi frumoase.
Da ui că aseara am uitat teveu' pe Felix3, unde tomnai ce începea minunata de emisiune a lu Gâdea. Care aseară l-o înghiţit şi pe Ciutacu şi timpu lui de antenă3 ca să aibă, vezi-doamne, mai mult timp de dezbătut problemele arzătoare provocate de musiu prezident şi dorinţele acestuia de a modifica Constituţia. Şi de criza care ne loveşte ca un tsunami. Şi emisia mai că părea că despre asta o să fie. Da când colo... or început, dempreună cu dom' Ciorbea alăturea, să dezbată problema şefului penitenciarului din Giurgiu care de ce s-o dus el la chef îmbrăcat în zeghe, problema spadasinului de la liceul cfr din bucales, şi alte stiri de ora 17. Şi ui aşa or ţinut-o toata emisiunea. Şi din când în când îşi aminteau că e criză şi că Băse vrea altă Constituţie. Şi dă-i iar cu pârnăiaşu şi cu alea, de parcă de acolo ne vine nouă criza!
Păi bă, jurnaliştii lu' peşte, aşa credeţi voi că veţi limpezi problemele care ne duc tot mai către fundu' budei? Vine criza ca tsunami, băăă, şi vă trozneşte şi pe voi în ceafă!
Trăim vremuri de căcat, şi voi, în loc să mişcaţi masele să ia atitudine, numa' ne băgaţi căcatu în case prin geamu teveului! Ruşine bă!

P.S. Faină postare de început de an am mai avut! Asta ca să nu uit în ce lume trăiesc...

Niciun comentariu: