duminică, 25 ianuarie 2009

Irish Philosophy

Azi, punându-mă la curent cu ultimele posturi din blogul unui grec trăitor în România, am dat peste o chestie care mi s-a părut haioasă, dar totodată profundă, şi am zis că merită s-o "împrumut". Drept pentru care am tradus-o cum m-am priceput de bine, şi v-o dau spre lecturare, întru începutul unei noi rubrici pe acest blog, rubrică ce se va intitula aşa: "Înţelepciune, drepţi, să ascultăm..."

În viaţă sunt doar două lucruri pentru care trebuie să-ţi faci griji: dacă eşti sănătos sau bolnav. Dacă eşti sănătos, n-ai de ce să-ţi faci griji. Dar dacă eşti bolnav, sunt doar două lucruri pentru care trebuie să-ţi faci griji: dacă te faci bine sau dacă mori. Dacă te faci bine n-ai de ce să-ţi faci griji. Dacă mori, sunt doar două lucruri pentru care trebuie să-ţi faci griji: dacă mergi în Rai sau în Iad. Dacă mergi în Rai, n-ai de ce să-ţi faci griji. Dacă mergi în Iad... o să fii aşa de ocupat în a da mâna cu toţi prietenii tăi, că n-o să ai vreme să-ţi faci griji!
(din înţelepciunea irlandeză)

Niciun comentariu: