vineri, 13 februarie 2009

2009, Vineri, 13 de Făurar

După cum multi dintre noi am constatat pe propria chele, azi o fost Vineri, 13. Care la mine o fost într-un mare fel. Adică am făcut în 8 ore ce îmi lua într-o zi obişnuită maxim 3. Da io nu mă mai strezez, că am păţit şi mai rău. Ca acum fo' 2 sau 3 ani (nici nu mai ştiu ezact, că mi-am propus să uit) când tot într-o Vineri, 13, mi-o căst toată reţeaua (LAN-u adică) din firmă. Căst, adică nu că n-o mai mers calculatoarele în reţea, da n-or mai mers nici individual. De am muncit la ele să le pun pe linia de plutire câteva zile. Nu erau multe pe vremea aia, numa fo' 5. Destul oricum. Aşa că nici nu mai contează că azi în loc să listez 100 de pagini am listat circa un top întreg. Bine măcar că am reuşit să termin ce am avut de lucru. Nu ştiu cât de bine, la prima vedere totu-i în regulă, oi vedea io mâine dacă-i chiar aşa. Că acum singuru' lucru ce mi-o rămas de făcut azi e să apuc cu bine finalu' zilei.
Da' fincă în decursu' activităţii prestate azi am primit to' felu de mesaje, cele mai multe pe mess, cum că "Azi e vineri, 13, futui", sau "Ce dracu', toate merg de-a-ndoaselea, parcă e vineri, 13" - Da mă, chiar îi! - "Shit, dacă ştiam stăteam acasă" sau "Ce mai zi de căcat", am avut timp să cujet. Ce mi-o dat de gândit? Păi unu din mesaje suna de genu: "Io îmi bag pixu', nimic nu funcţionează. Mă duc acasă să nu fac nimic. Da' chiar să nu fac nimic? Oare sex po' să fac?". Primu' impuls o fost să răspund că da. Da' bine că m-am abţinut. Că la o analiză mai atentă am raţionat aşa: sexu' e o activitate productivă, deci, fiind vineri, 13, orice activitate productivă e sortită eşecului. Fiind vorba de sex, cu atât mai devastatoare pot fi rezultatele, mai ales dacă ajungi să faci sex cu cine nu ar trebui să faci în mod normal. Ce ţi se poate întampla? Păi mai multe, n-ar trebui să vi le înşir io, da' având în vedere că m-am apucat de scris postu ăsta acum tre' să-l şi găt cumva. Deci, poţi avea marea şansă să fii fericitul posesor al prezervativului Durex unu' la un milion al cărui unic scop e de a impulsiona industria de biberoane, deşi, din câte ştiu io, Durex n-are şi fabrică de biberoane. Mai poţi avea şansa să ajungi la urgenţă. În 2 mari feluri: bătut de unu' mai mare şi mai tare ca tine, pentru care Vineri, 13, e doar o zi ca oricare alta şi care nu-i dispus să-ţi accepte explicaţiile şi motivele pentru care te-o găsit cu a lui nevastă sau gagică. Sau cu penis captivus, fin'că un nemernic n-o găsit altceva mai bun de făcut în timp ce tu te munceai să scapi de ziua asta, decât să bage în perete o rotopercutantă cu burghiu de 20.
Sau poţi, ca o încununare a măreţei zile Vineri, 13, să le ai pe toate: şi prezervativu' glumeţ, şi penis captivus, şi un pat la reanimare, în caz că află ăla că ai ajuns cu perechea lui la spital, acoperiţi de un cearceaf, şi vine să-şi recupereze ce-i al lui.
Aşa că bine că nu m-am găsit deştept să răspund. Io zic aşa, că Vineri, 13, cel mai bine i să nu te bagi în chestii grele, mai bine stai, te tragi pe cur, că trece. Greu, da' trece.

Niciun comentariu: