sâmbătă, 7 februarie 2009

Pe invers

Onor primaria ne-o facut o surpriza si or cumparat o masina de smotruit orasul. In seara asta am vazut-o si eu la lucru. De fapt, intai am presupus ca ea e, ca n-am vazut decat un nor imens de praf de-a latul la patru benzi. N-am indraznit sa depasesc, noroc ca a luat-o la dreapta, si ne-am intalnit mai incolo.

Acu' stau si ma consult cu pretenu' Gugal, sa aflu cum functioneaza asa ceva. Numa' matura? Ar fi esplicabil noru' de praf. Deci nu si ia praful de pe drum, nu? Pai si atunci rezervorul ala mare pentru ce e? E pentru apa de spalat - nu stiu daca stie sa spele - sau e pentru adunat mizeria? Sau in rezervorul ala se aduce praful din alta parte (dom' primare, aveti vreo banuiala?) ca sa-l intinda peste oras?

Oricum, rezultatul e cam acelasi... In fotografie am prins-o intr-o zona "buna", ca altfel nu se vedeau cladirile din spate. Rezultatul oricum nu a fost decat luatul prafului din strada si vanturat peste case...

Sau, ma mai gandesc... o fi ca la aspirator, si or bagat furtunul pe gaura "cealalta".

Cert e ca masina asta e "pe invers"!



Niciun comentariu: