joi, 5 februarie 2009

SPAM de criză

E criză, dom'ne, e clar că e criză!

Ce telefoane am primit azi (până acum):
- de la Capital Grup (sau Group?), să-mi vândă acţiuni. Dimineaţă ziceau la TMC (da bă, mă mai uit şi la TMC, că e mai bine decât la buletinele de ştiri) că nu se mişcă nimic pe bursă, acu' să mă găsesc io să investesc? Parcă şi am ce! Da' îmi place că dau impresia de om cu bani. L-am întrebat pe cetăţean de unde are numele şi număru meu de telefon, nu mi-o răspuns. I-am dat cu flit.
- de la Hotel Mariott, cică din partea conducerii, vor să mă invite să fac parte dintr-un club select. L-am întrebat pe cetăţean de unde are numele şi număru meu de telefon, nu mi-o răspuns. I-am dat cu flit.
- de la o firmă căreia nu i-am reţinut numele, fincă era o duduie la care i-am mai zis io să nu mă mai sune să-mi ofere fonduri nerambursabile până nu învaţă bine româneşte să pricep şi io ce zice, că din mestecătura aia ungureasco-românească nu pricep io nimic. Am întrebat-o şi pe duduie de unde are numele şi număru meu de telefon, chit că îs convins că n-aş fi înţeles. Da' nu mi-o răspuns. I-am dat cu flit.
- de la o duduie să mă invite să mă duc la o "prezentare de produse nutriţioniste din alge". Am întrebat-o şi pe duduia asta de unde are numele şi număru meu de telefon. Nici asta nu mi-o răspuns. I-am dat cu flit.

Ce telefoane n-am primit azi:
- de la ăia care tre' să-mi dea bani.
- de la clienţi care să mai vrea şi ei una-alta, să mai am şi io de lucru să nu simt că-i criză.
- de la cineva care să-mi zică şi mie cum să fac bani fără să fac nimic.

Mnoah. E clar că e criză?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Unguroaica aia m-a spamat si pe mine telefonic de vreo trei ori :)