miercuri, 4 februarie 2009

Unde pot să-mi parchez şi eu maşina?

Zilele trecute stăteam liniştit cu Cosinus la o cafea, când liniştea ne-o fost curmată brusc de un telefon care mă anunţa că la mine pe stradă Poliţia Comunitară împarte amenzi în stânga şi în dreapta pentru maşinile parcate cu 2 roţi pe trotoar. Am lăsat şi cafea şi tot şi am fugit repede să văd dacă m-am procopsit şi eu cu ceva de plată. De data asta am reuşit să scap, să mut maşina înainte să ajungă la mine. Dar am profitat de ocazie şi am aflat următoarele:
Cândva, în anul de graţie 2004, onor consiliul local de la acea vreme o decretat că, în muncipiu' Sibiu (na că m-am desconspirat, amu ştiţi toţi de unde mi-s aşa rău de muscă) nu mai i voie să parchezi pe trotoar. Nu zice clar dacă pe trotoar de tot sau numa' cu 2 roţi. Făr' să se găndească (asta cu gânditu' i treabă grea) că în oraşu ăsta majoritatea străzilor îs aşa de înguste că nu mere să parchezi cum zîc ei, numa' gios de pe trotoar.
Că dacă io şi toţi vecinii mei parcăm fiecare în faţa casei lui, fără să ne cocoţăm o ţâră pe trotoar, nu mai trec decât poate ceva motociclete şi biţoacle pe acolo.
Aşa că, după 5 ani ce face Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public şi Privat din subordinea Primăriei Sibiu? În loc să monteze ceva semne de circulaţie care să interzică parcarea pe una din laturile străzii, sau, şi mai bine pentru noi, cei din zonă, să monteze nişte semne care să permită parcarea cu 2 roţi pe trotuar, trimite Poliţia Comunitară să ne deie amenzi că n-am blocat strada, cum ar fi reieşit că tre' să facem conform legii. Iaca îmi fac şi un pustiu de bine să le arăt despre ce semne am făcut vorbire.
Că în stilu' ăsta, noi, locuind aci, pe străzile astea înguste, o să lom la amenzi de o să ne iasă pe ochi, că tre să parcăm şi noi cumva. Că şi io şi vecinii mei ne cosiderăm oameni simţiţi, şi lăsăm loc şi la pieton pe trotoar, şi la maşini pe drum. Şi cum toată zîua stăm acolo, numa tre să vină Poliţia o dată pe zi şi ne-am ars. Şi asta în timp ce alte zeci de maşini, aflate mai mult sau mai puţin în trecere, petrec ore bune parcate care-cum, ca de exemplu bernebecu ăsta de-l pun io acum mai jos. Parcat pe aceeaşi stradă pe care mai ieri se dădeau amenzi. Şi la ăştia nu le face nimeni nimic. Ce dacă nu mai e loc pentru bietu' pieton? Dă-l dracu de pieton, să umble pe drum!Alooo, Primăria! Unde pot să-mi parchez şi eu maşina?

2 comentarii:

Anonim spunea...

atata timp cat am pasaport romanesc ...proprietati in RO ...familie in RO si aduc o gramada de bani impozitabili si impozitati in Ro!!! ...atata timp am voie sa protestez. Iar faptul ca ai tu parte de SPAM ... nu`i problema mea ...ce fel de prieteni ai in lista ? pitzipoance de pe mIRC ? io`s devina ? ce urli mah la mine ...dai sign out la mess sau ignore all .Si vezi ca ti`am aprobat unu din comentarii...2 era prea mult.

raudemusca spunea...

Vai, cata solicitudine! Iti voi ramane pe veci dator ca mi-ai aprobat comentariul!