marți, 14 aprilie 2009

AC/DC e pe vine... şi se cacă! (promoterii pe noi)

Am sărit şi io de cur în sus, ca tot omu' când am auzit vestea asta. M-am bucurat ca un copil că o venit şi ziua asta, aşteptată de aproape 30 de ani! S-o bucurat şi copilu' meu, care, la cei 14 ani ai lui, e mare rocker şi fan AC/DC. Aşa că n-am stat mult pe gânduri şi m-am repezit să iau belete. Chiar daca, undeva, în adâncul fiinţei mele, ceva îmi spunea "stai mă pe curu' tău până se confirmă şi de saitu oficial". Drept pentru care, ieri am aflat, azi am şi luat bilet. Fin'că erau pe alese, am zis că odată în viaţă apuc să-i văd pe nebunii ăştia, măcar să-i văd de aproape. Aşa că am luat "de alea scumpele", nu de VIP, da' pe prafu ăsta or fost scumpe. Şi astea fiind rezolvate mi-am văzut de ale mele, visând la ziua "aia".
Da' o venit seara, şi am ajuns acasă. Şi dau pe mess. K sare la mine: "Bă, SMF. Nu se mai ţine. E ţeapă". "Bă", zic, "termină cu glumele astea de şantier". "Nu bă, o dat acum la realitatea. E escrocherie naţională." "Să-mi bag io picioarele, o dată în viaţă mă arunc şi io la belete la ceva, şi aia e ţeapă? Fi-mi-ar norocu de râs!" Şi mă apuc şi caut şi io. Metalhead deja anunţase amânarea festivalului cu pricina. Dau şi peste întregistrarea de la ştiri. Mă apucă pandaliile! Mama lor de hoţi! Neam de escroci şi de bandiţi! Mă şi vedeam la Bucales, pe un câmp, admirând de 200 de Euroi Viţa de vie şi AB4...
Na, şi după vreo 2 ore de chin şi nervi, vine şi anunţul oficial. Cică se dau banii înapoi. Mare consolare... dar mai bine decât nimic. Om vedea mâine dacă e şi adevărat. Dar nu pot să înţeleg cum un organizator de evenimente poate anunţa pe saitul oficial al manifestării prezenţa unei trupe FĂRĂ SĂ VADĂ UN CONTRACT! Ce dracu' de organizatori îs ăia? Nu pute a schemă tipică escrocilor?
Cert e că io, în România asta nu mai iau bilete la nimic! Să ştiu bine că nu apuc să-i mai văd în viaţă pe moştrii ăştia sacri care mi-au luminat copilăria şi adolescenţa, da' io nu mai pun botu' la nimicuţa! Over and out!

Late edit (15 Aprilie): Mi-am recuperat măcar banii. Şi tot pe tema asta aici. Şi încă ceva aici.

Niciun comentariu: