joi, 30 aprilie 2009

Lehamite (1)

De fapt, de mai multe ori lehamite. Dar cuvântul ăsta n-are (conform DEX) formă de plural (cum ar veni să fie lehămiţi - cu accentul pe ă), aşa că m-am limitat la a folosi în titlu doar atât: lehamite. Care este. La persoana mea fizică. Şi am mai pus un (1) fiindcă probabil nu mă voi limita la a-mi fi lehamite azi. O să fie serial. Foileton.
Pentru episodul de azi am acumulat următoarele motive pentru care îmi e lehamite:
1. Chiar dacă n-au nici un motiv, oficiantele de la Poşta Română continuă să fie cele mai acre persoane de pe lumea asta, dintre persoanele care lucrează cu public. Dimineaţa, la prânz sau seara, tinere sau mai puţin, cu treabă sau fără, pe feţele lor se citeşte un sictir maxim, şi un dispreţ fără margini pentru cei ce le apar, unul după altul, în faţa ghişeului. 1 x lehamite.
2. Românul nu se dezminte, şi trebuie să fure ceva, să facă el o şmecherie, că dacă nu, nu e sănătos. De exemplu, pleacă în vacanţă şi îşi pune în bagaj O TELECOMANDĂ UNIVERSALĂ, ca, odată ajuns în camera de hotel să poată folosi MOCA aerul condiţionat sau televizorul sau orice o mai găsi pe acolo, chestii pentru care n-a vrut să plătească sumplimentar, că doar e român şi "se descurcă". Şi vine acasă pe de o parte nervos ("hoţii dracului, nici aer condiţionat n-au vrut să ne dea"), şi pe de altă parte mulţumit şi plin de sine ("da' las' că i-am făcut io, le-am tras-o, porcii dracului"). 2 x lehamite.
3. Cum nu le convine ceva, bugetarii fac grevă. Azi profesorii, mâine cheferiştii, poimâine funcţionarii din administraţie, ş.a.m.d. Pentru aceste categorii de cetăţeni nu e criză? Criză e numai pentru cei ca mine, care încearcă să-şi câştige singuri pâinea de zi cu zi? Numai noi trebuie să fim sacrificaţi pe altarul crizei? Bugetarii fac grevă ca să li se mărească salariile? Nu am nimic împotrivă decât faptul că aceste măriri ne cad doar nouă în cârcă. 3 x lehamite.
4. La Vodafone cică poţi plăti factura cu puncte de fidelitate. De fapt, NU poţi. Nu poţi plăti o factură deja emisă. Aşa mi-a zis un pesonaj de la un magazin de-al lor. Că pot plăti cu puncte doar o factură viitoare. Cum Doamne - iartă-mă vine asta? Nu pot plăti o factură care o am în mână şi ştiu cât costă, dar pot plăti o factură din viitor. 4 x lehamite.
5. Traficu' sulii din România. Azi iar era să mor. Strivit de un imbecil cu o măgăoaie de aia de 20 de tone plină cu nisip. Am avut de parcurs circa 20km, în care era să mor o dată, fiindcă un bizon, un cretin, un numaiamcuvinte, schimbă banda de mers fără o minimă asigurare, fără a-şi arunca măcar o secundă ochiul stâng în oglinda din stînga, să vadă că acolo unu' mai mic ca el circulă în treaba lui. Fiind în drum spre Tălmaciu chiar m-o trăznit la un moment dat ideea că o fi neam cu Tarzan (nu mai dau link că-l ştie de-amu o lume întreagă). 5 x lehamite + 1 tonă de draci.

Ajunge pentru azi. Că mă deprim de tot.
.

Un comentariu:

Neamtu' spunea...

Wow! pai s-au adunat niste lehamite-uri! Io zic sa-ti deschizi un magazin de asa ceva... Romanii sunt, nu nesimtiti - ca e mult spus, sunt... nepasatori. Parca mai merge asa. Si Nu incearca sa previna. E mult mai usor sa dau pe urma din umeri si sa spui ' ei, asta este...'