luni, 27 aprilie 2009

Un an ciudat

Nu le am pe astea cu horoscoapele. Da' chiar deloc. Probabil mi s-a tras de cand le ascultam la o vreme, si imi tot ziceau ca ba imi pica o vizita, ba am probleme de sanatate, ba sa sa fiu atent la situatia financiara, da' unu n-a zis vreodata "frate, tin'-te bine, dupa-masa o sa capeti un purcoi de bani!" (mie, si ceilorlalti aproape 600 de milioane frati de zodie).

Asa ca la inceputul anului n-am prea fost atent la ce or tot zis astrologii despre anul asta. Ca e sub semnul maimutei sau al leului, habar n-am.

Dar acum, dupa ce au trecut cateva luni, tare mi-e ca e sub semnul zeului Razbunarii. (Nu, nu va bucurati ca aia 'de sus' or sa pateasca ceva, aia-s imuni.) Sunt uimit de cate s-au intamplat in jurul meu, si se intampla inca. Parca toate-s ghidate dupa "cum iti asterni, asa dormi" si alte povete intelepte din batrani.

O cunostinta, patroana de meserie, care-si scoate tot timpul bunatatea in fata, care isi face cruce cand trece pe langa biserica, a aflat de un cancer care o macina. Se pare ca a ajuns-o ce i-au urat, de-a lungul anilor, cei din jur marunt din buze...

Un altul, primar, bunicel de altfel, zic eu, a ajuns si el sa-si numere zilele. Posibil ca si lui sa i se fi zis destule de cei din jur, dupa cum zice gura targului.

Si astea-s numai ce am aflat in ultimele zile. Ca de la inceputul anului au tot fost.

Acu' a aparut si gripa asta porcina. Poate fiindca am facut noi prea mult misto de gripa "pasaricilor", si acu' e momentul platii?

Nu stiu, dar incep sa stau sa ma gandesc, si sa nu-mi fie tot una.

Oare pe mine ce ma mai asteapta?


Un comentariu:

Neamtu' spunea...

Te asteapta vremuri bune :P Gripa porcina o sa treaca pe langa tine, fara sa te atinga si ai sa ai un an 'bun' plin de realizari si de bani. Tipele frumoase or sa cada pe spate cand o sa treci pe langa ele si pe urma or sa se vand in toate magazinele ceasuri desteptatoare care sa NU sune, ca sa nu te trezeasca din visul asta frumos :D