marți, 12 mai 2009

Bineinteles!

Nu stiu altii cum sunt, da' mie imi place sa cred ca sunt un om normal, si de aceea imi place sa cred ca aproape tot ce inseamna publicitate mi se adreseaza in mod direct. Adica MIE! Adica sunt "in target", si aia de la agentiile de publicitate, cand li se cere sa faca o campanie care sa aiba in vizor omu' normal, middle-age, cu venituri medii, la mine se gandesc.

Ca nu le bag io in seama, si nu cred eu chiar tot ce incearca ei sa-mi bage pe gat, e alta poveste. Din pacate is mai carcotas asa, de felul meu, si mai si mestec inainte sa inghit.

Da' mai dau si aia cu batu-n balta de nu-i frumos.

Nu, nu ma refer la cum ma zgarie la urechi cand aud "NOUL!!!! [inserati produs aici], acum mult mai bun / eficient, etc", care nu ma face decat sa reactionez invers: bheey, adica versiunea anterioara era naspa rau, ai? V-am dat banii de-a-mpixu', nu?

Nu, ma refer la spoturile agasante.

Intai au fost ferestrele QFort, facute sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste, sa reziste... M-am jurat ca daca-l intalnesc pe individul ala care a aprobat campania sa-l iau de gat, si sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang, sa-l strang... Da, stiu ca la scoala lor se invata ca orice promovare e o promovare, la urma urmei, da' la mine, targhetu' lor, au dat gres. Cu siguranta nu voi cumpara QFort!

Acu' se pare ca intra in schema si "greii". Adica Philips. Despre a caror produse am avut mereu o parere buna, in sensul ca sunt produse corecte, isi merita exact banii pe care-i dai pentru ele.

Dar s-a terminat si cu astia. Noua lor campanie, "E un Philips, bineinteles!", in loc sa-mi aduca aminte sa le mai cumpar din produse, a avut efect contrar. Nu zic nu, oamenii s-au straduit, e campanie mare, dusa pe trei continente si un pic, da' am vaga impresie ca au s-o treaca la pierderi. Nu stiu zau cine e atat de masochist incat sa stea sa-l frece cele 12-14 spoturi de 10 secunde presarate in toate calupurile publicitare din prime-time, si dupa aia sa se duca fericit sa cumpere Philips.

Imi spune cineva cine e responsabil cu campania asta? Am un fier de calcat cu care sa-l ametesc, un epilator cu care sa-l tund, un uscator de par cu care sa-l ard, un mixer cu care sa-l ciopartesc, un robot de bucatarie cu care sa-l toc, in timp ce il filmez cu o camera HD, pe urechi avand neste casti HiFi legate la un player MP4. Inregistrare pe care o sa o revad mereu cu placere, la alegere, pe LCD sau plasma, redat de pe playerul HD, cu sunetul tare in boxe. Da, toate acestea sunt din produsele campaniei...


Niciun comentariu: