miercuri, 17 iunie 2009

Vectorul fiscal

Αzi am realizat ceva. Şi anume că vectorul fiscal este o forţă a răului. O şforţă neagră. O anomalie în forţă. Conceptul ăsta e explicat mai pe larg aici, pentru cei interesaţi, dar nu are legătură cu descoperirea mea.
Cum am ajuns la concluzia asta? Păi am aplicat următorul raţionament: împărţim vectorul fiscal în cele două componente ale sale:
1. Vectorul - care, după cum am învăţat la fizică, reprezintă o forţă.
2. Fiscal - care, după cum ne-a învăţat viaţa în România, e ceva rău, negru şi urât, anormal de rău, negru şi urât.
Alăturând acum cele două elemente, cred că e clar pentru toată lumea cum am ajuns la această concluzie.

Acest articol din domeniul Creier prăjit este un ciot. Puteţi ajuta la dezvoltarea lui prin adăugarea de comentarii.

Niciun comentariu: