luni, 24 august 2009

Arta abstracta

Cine a spus ca politistii nu sunt oameni, ca nu au si ei suflet, ca nu au si ei simt artistic?

Am ajuns si eu, in drumul spre Motisul atat de drag lui Groparu, sa trec prin Valea Viilor, si am putut sa admir si eu o opera de arta inedita, creata cu mult talent, chin si cheltuiala de un tanar membru al organului de politie. Nu pretind ca sunt un erudit ca sa ofer explicatii privind mesajul pe care vrea artistul sa-l transmita, asa ca ma rezum sa pun doua poze cu un contur de Logan imprimat pe peretele unei case:


Norocul artistului e ca a ales o casa teapana, saseasca, care a rezistat modului destul de dur al procesului de creatie. Fiindca a fost nevoie sa convinga Loganul sa faca o tumba prin aer de cativa metri buni, dupa parerea mea peste zece, inclusiv un flic-flac cu cadere in spagat.

Despre executia tehnica puteti citi mai multe in presa locala: Ora de Sibiu, Adevarul, Tribuna si altele.


Niciun comentariu: