luni, 12 octombrie 2009

Campanie Pre - electorală

Mno... m-am trezit cu vecina la uşă în seara asta. Vecina care nu mi-o sunat la uşă de când m-am mutat aci. Adică de vreo 7 ani. Azi însă... Mă uit pe vizetă, văz că-i vecina şi urlu la ea scurt: "Imediat!" Că doar nu era să-i deschid uşa ambalat numa' în chiloţi, după 7 ani de vecinătate paşnică. Trag pe mine nişte nădragi şi deschid. Asta nici una nici doo, bufneşte pe uşă până în hol. "Pot să intru vecine?" "Unie drac să mai intri că eşti deja înuntru..." îmi zîc în gând. Mormăi a aprobare şi mă resemnez. Asta, recunoascătoare, zîce: "Auzi, mă poţi ajuta şi pe mine cu ceva?" Ce era să zîc..."Încercăm, vecină". "Ui, le-o dat de la muncă la băieţii mei nişte tabele, trebe completate." "Cu ce?" întreb. "Apăi, ia, nişte semnături" şi-mi întinde doo foi. Cu nişte tabele. Şi un titlu mare: Listă de semnături pentru candidatura d-lui Traian Băsescu la Preşedinţia României. Pfua! În secunda doi am zis că iau foc! Şi la fel de brusc cum bufnise ea pe uşă la mine în hol am deschis şi io uşa să-i arăt pe un' să iasă. M-am abţinut însă de la comentarii acide şi m-am mulţumit să-i comunic sec că "io pentru Băse nu semnez". "Apoi di ce vecine, că doar nu ştie nimeni, chiar că nu contează!" "Apăi nu contează la matale, da' la mine contează, nu importă daca mai ştie cineva sau nu, destul că aş şti io ce prostie am făcut. Ăghen. Nu mersi. "Astea fiind zise, am rugat-o să nu se supere pe mine, ca deh, nu ştii ce ţi-e omu', te trezeşti într-o dimineaţă cu vrun şobolan pe preş sau cu vreun căcat pe clanţă.
Şi o plecat.
Şi io am rămas cu gânduri. Puii mei, mă gândeam, la ăştia le-o dat şefu' lor numit politic sarcină de servici să adune semnături, că de nu... ştim noi ce s-ar putea întâmpla. Şi io, nesîmţît ce mă aflu, n-am semnat. Mno, dacă rămân ăştia amu fără job, pe cine dau vina? Pe nesîmţîtu' ăla de la doi, că n-o vrut să semneze, futu-l. Şi ui aşa procese de conştiinţă. Noroc că mi-am venit în fire. Că... ui... io când am zîs ultima dată DA lu' Băse am dat o palma la un căcat. Aşa că amu, dacă voi doi angajaţii lu' peşte la statu care mă suge pe mine ca o lipitoare nu ştiţi să ziceţi NU unui şef îndoctrinat şi îndobitocit de puterea efmeră şi trecătoare... apăi n-aveţi decât să suferiţi voi, bă, de data asta!
Că io unu' pentru Băse nu semnez, şi cu Băse nu votez! Să nu mă mai deranjaţi cu de astea! Fărştandăn?

3 comentarii:

Neamtu' spunea...

Asta e o modalitate buna sa incep ziua :) Buna povestea, daca ai fi stiut de la bun inceput pentru ce vine, trebuia s-o primesti in chiloti, ca sa se vada 'entuziasmul' pe care il simti cand auzi de Base :))

nepoate spunea...

Foarte tare. Apropo ... pot sa`ti trimit niste foi pentru a semna cu Crin Antonescu?! :D

raudemusca spunea...

@nepoate - lasa bre foile in seama lu Bacilu'!