marți, 3 noiembrie 2009

Made in China

Dupa ce a inceput sa invete sa citeasca, fiica-mea a inceput sa silabiliseasca orice buche ii cadea in fata ochisorilor. Inclusiv etichete. La un moment dat ma intreaba: "Tati, ce inseamna Made in China?"

Dupa ceva vreme, copilul se sesizeaza: "Tati, da' toate lucrurile se fac in China? Altcineva nu mai face lucruri?"

Am incercat o vreme sa-i gasesc chestii care nu erau fabricate in China, dar am abandonat destul de repede. In afara de produsele autohtone, altceva decat Made in China nu mi-a cazut in maini. Adica nu in magazine. "Ramasite" cumparate de de mult se mai gasesc aproape in fiecare casa, dar noi, in magazine... greu de gasit!

Azi, in sfarsit, mi-a picat in maini ceva ce nu e Made in China!


Da, e un aparat foto pe care l-am primit azi, nou-nout.

Asa ca eticheta ajunge aici, pe blog. Fiindca peste cativa ani s-ar putea ca unii sa nu creada ca au existat produse fabricate altundeva decat in China.


Niciun comentariu: