joi, 26 noiembrie 2009

Mamaliga

Avand in vedere ca in tura doi de prezidentiale romanu' are de ales intre doua rele, atat de rele incat da din colt in colt si nu stie pe unde sa mai scoata camasa, face ce a facut de 'jdeani: bancuri. Numai in dimineata asta s-au ivit cateva:

Doamne Dumnezeule. Nu demult, chiar anul asta ai luat la tine pe Michael Jackson, dansatorul meu favorit, pe Patrick Swayze, actorul meu favorit, pe Stephen Gately, cintaretul meu favorit, si pe Farah Fawcett, actrita mea favorita. Daca vrei sa stii, politicianul meu favorit e Traian Basescu.

Basescu si Geoana zboara cu elicopterul. Basescu arunca o bancnota de 100 de lei si zice: Vreau sa fac un roman fericit! Geoana arunca doua bancnote si zice: Vreau sa fac doi romani fericiti! Pilotul îi întreaba: De ce nu va aruncati amandoi, sa-i faceti fericiti pe toti romanii ?!

Doi prieteni pe strada:
- Salut, ce faci? Am auzit ca ai intrat in PSD...
Al doilea, usor neatent, privindu-si talpile:
- In ce zici ca am intrat?

Daca s-a apucat romanu' iar de bancuri... situatia e cotoioasa rau de tot. Ca sa nu zic altceva.

Ca mamaliga nu explodeaza, nu-i asa?


Niciun comentariu: