vineri, 22 ianuarie 2010

De pe la e-on gaz cetire

J: na.. ma duc la apartament sa citesc numaru' contorului, ca astia de la gaz nu gasesc contoru' meu in calculator
Io: lol
J: iti dai seama
J: io sa ma duc sa le spun lor ce serie si numar are contoru'
J: ca...un contor de gaz se monteaza numa asa
Io: trebuia sa le zici ca nu stii citi seria si sa vina ei ca sa nu le dai gresit
J: asa i-am zis...azi dimineata
J: si stii ce o facut?
Io: ce?
J: mi-o desenat contoru... si mi-o aratat unde trebe sa ma uit

2 comentarii:

STAR spunea...

Fail! =))

tudor CeMerita.ro spunea...

mie la curent nu la-u gasit in curte nicicum. a stat tipul vreo 40 de minute si a intrebat pe toti din curte unde e. cand am ajuns acasa m-am dus sa-l caut si eu... mi-a trebuit 2 minute, pentru ca scria pe el, mare, numele