joi, 18 martie 2010

La instrucţie

Nu, nu este o postare despre armată. Pur şi simplu de astă toamnă fac instrucţie de exploatare cu maşinăria ce mi-am cumpărat-o şi nu reuşesc deloc s-o montez conform instrucţiei mai jos ataşate.
Nu am reuşit nici până azi să aflu ce e patrugramul ăla care trebuie montal la braţul rotativ din şnecul corpului cilindric. Aşa că nu ştiu ce trebuie montat ca maşinăria să funcţioneze corect. Ca să nu mai zic de şurubul de stabilit... îs complet bulversat. De aia şi cred că în loc de bulion am obţinut ceva asemănător cu un heciumpeci.

Mă ajută cineva? Pliiiiz!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Instructie, instructie da' sa stim si noi...
Ce priveste insurubeala, las pe altii da' traducerea e betooooon. cred ca si google translate se descurca mai bine.

spor la kechup...

Cristina spunea...

Instructie, instructie...da' sa stim si noi.

la insurubeala nu ma bag, las pe altii....

da' "traducerea" face toti banii!!!

spor la ketchup