vineri, 19 martie 2010

Ups!

Nu-mi sta in fire sa rad de oameni. Nu rad de handicapuri fizice, nici de cele psihice. Nu rad de numele pe care le poarta. Si in general nu rad de ceea ce un om nu este vinovat.

Dar acum cateva zile am comis-o. Ups!

Hotelul in care am biroul este loc de munca pentru "fetitele" practicand cea mai veche meserie din lume. Cele mai multe urate, din cand in cand cate una frumoasa foc. Pe unele le stiu, altele vin si pleaca. Nici chiar cele vechi inca nu ma cunosc, si cand plec seara acasa incearca sa ma "agate". Le explic frumos ca lucrez acolo, si ca la ora aia nu mai vreau nimic decat acasa. Inteleg, si ma lasa in pace... pana in seara urmatoare.

In seara cu pricina coboram linistit si vad pe doua din ele iesind. Ma indrept si eu spre usa, moment in care una ma observa prin usile de sticla, se intoarce, deschide usa, baga capul inauntru si... "Domnu', facem si noi ceva?" in timp ce incearca sa se uite la mine. Cu un strabism infiorator.


Pana sa-si termine saraca fata propozitia eu radeam in hohote. A lasat capul in jos, s-a intors pe calcaie si a plecat.

Acum imi pare rau, si ii cer public scuze ca am ras de privirea ei cumplit de crucisa, desi sunt aproape convins ca scuzele mele nu vor ajunge vreodata la ea. Dar si in clipa de fata ma pufneste rasul cand imi amintesc momentul in care a bagat capul pe usa. Desi as fi vrut sa nu o fi facut-o in fata ei.


Un comentariu:

Alydor spunea...

nu stiam ca lucrezi la bordel...


Suma respectelor, Alydor