vineri, 10 septembrie 2010

N-are sens...

... sau are? Ce sens are să faci străzi cu sens unic dacă nimeni nu respectă şi nimeni nu veghează să se respecte aceste sensuri?
Nu ştiu câţi dintre voi ştiu (după cele văzute de mine azi, nu mulţi) însă de sâmbăta trecută pe străzile Ştefan Cel Mare şi C. Noica, pe tronsoanele cuprinse între Revoluţiei şi Negruzzi, se circulă pe un singur sens. Numit şi SENS UNIC. Detalii aici.
Se circulă pe un singur sens e un fel de-a spune. Că de circulat se circulă de fapt ca şi până acum, pe două sensuri. Să fie de vină insuficienta mediatizare a informaţiei cu pricina? Nu cred, că dacă eu, care de felul meu nu citesc ziare şi nu urmăresc posturi locale TV am aflat de treabă în timp util, înseamnă că s-a popularizat totuşi destul. Să fie de vină semnele de circulaţie prost amplasate? Nici asta nu cred, că am destui amici care mi-au confirmat că semnele sunt FOARTE vizibile, din ambele sensuri, după cum se poate vedea şi din fotografia de mai jos.

Să fie atunci de vină nesimţirea şi tupeul românului? E, asta nu pot să cred în ruptul capului! Nu cred pot exista oameni cu atât de multă nesimţire sau tupeu ca să ignore cu bună ştiinţă nişte semne de circulaţie atât de evidente!
În final, nici poliţia nu cred că e de vină, ce naiba ar putea să facă, doar toată povestea se întâmplă fix în poarta lor!
Mai probabil e că doar mi s-a părut. Fotografiile făcute de mine în mai puţin de 10 minute în intersecţia Ştefan cel Mare - Revoluţiei sunt de fapt trucate. Cele 20 de maşini ce veneau pe sens interzis de fapt nu există.



Niciun comentariu: