sâmbătă, 4 septembrie 2010

Strandul "Viromet" Victoria - impresii

GPS: 45,72551N x 24,69983E

Dupa 23 de ani m-am intors la Victoria, ca sa ma duc din nou la strand. Mai tineam minte numai ca a fost misto, am stat cu corturile, am facut baie si noaptea, ca apa a fost calda, si ca a fost bine. M-am intors dupa atata vreme, carunt, cu un copil de mana, curios sa vad daca imi amintesc ceva.

Ca si Laguna albastra, strandul Victoria a fost destul de greu de gasit, amandoua fiind indicate doar de cate un panou minuscul si putin vizibil. Parcarea exterioara 6 lei, dar gratuita mai incolo, pe strzile orasului. Intrarea 10 lei adulti, 6 lei copii.

Strandul mi s-a parut mic. Nu, nu e mic, doar ca-l tineam eu minte mult mai mare. E destul loc pentru toata lumea, dar zau ca nu mi-am mai putut aduce aminte unde ne puseseram corturile cu douazeci de ani in urma.

La intrare am fost instiintati ca apa are 25 de grade (yummy!) si ca peste o zi strandul e inchis fiindca se schimba apa.

In rest:
- din nou un mare minus pentru lipsa compartimentelor cu cheie
- exista cateva cabine de schimb, dar nu se incuie si sunt mizerabile. Minus.
- dusurile sunt cu apa rece, de munte
- un minus mic pentru lipsa unui sistem de filtrare al apei. Nu plutea nimic prin apa, dar pe fundul piscinei era destul nisip. Nu e foarte important, fiindca apa se schimba cam o data pe luna.
- plus pentru apa. Intr-adevar calda!
- exista un bazin de dimensiuni olimpice care variaza in jur de doi metri adancime, si unul pentru copii, cu adancime de 1,20m.
- sezlongurile nu sunt la liber, se inchiriaza, si sunt cam vai de mama lor. Dar e iarba peste tot, si cum am avut o patura cu noi...
- un mare plus pentru preturi. Absolut rezonabile. Pepsi la jumate 3 lei, frapee mare 4,5 lei, patru mici cu paine si cartofi prajiti 12 lei, cafea la pahar de plastic 2 lei.
- un pic peste mana ca iti cumperi ce ai de baut de la bar si comanzi mancarea la ospatar
- plus pentru faptul ca ai voie sa-ti aduci cu tine tot ce vrei, dar la cum sunt preturile nu o prea face nimeni
- serviciile un pic lente, personalul subdimensionat, dar binevoitor
- cosuri de gunoi multe, lumea chiar le folosea. Dar am vazut si o gramajoara de coji de seminte in iarba, semn ca romanii nu-s pe cale de disparitie. Desi firma ia atitudine:

- strandul apartine, dupa nume, combinatului din Victoria, si e demn de toata lauda ca inca il tin in functiune. De aceea, le acord cu greu inca un minus pentru intretinere. E curat, e vopsit, dar se vede ca nu a mai fost renovat de foarta multa vreme. Tot ce e beton e crapat si uzat, sunt zone foarte alunecoase, si in general se vede lipsa banilor
- despre fete credeam ca n-o sa apuc sa zic nimic, fiindca lipseau cu desavarsire la ora la care am ajuns noi. Doar mame cu copii. Dar dupa ce s-a facut amiaza au dat navala. Mai multe si mai frumoase decat la Fagaras.
- ca si la Fagaras, un mare plus pentru lipsa totala a tiganilor. Nici macar unul!
- muzica - radio Zu - a fost acceptabila ca si calitate si nivel sonor.

Per ansamblu mi-a placut, ma mai duc.

Pentru doritori, o panorama a strandului:

Strandul Victoria
(Click si se face mare)


Intorcandu-ma acasa am cotrobait prin cutiuta cu amintiri si am gasit cateva poze facute la ultima mea vizita :) Da, corturile ni le puseseram exact in locul unde mi-am pus acum patura...






Un comentariu:

AndYBaD spunea...

Salut!
Eu administrez contul de Facebook al Strandului viromet Victoria si am o rugaminte daca se poate referitoare la pozele acelea vechi cu strandul: le pot posta intr-un album oldies but goldies?