luni, 11 octombrie 2010

Nenea Rompretrol, a dat criza peste tine?

- Ai auzit ca iar se scumpeste benzina?
- Mi se rupe, io tot de 50 de lei bag!

Pe vremea cand s-a deschis in oras Rompetrolu' m-am bucurat, ca ma saturasem de monopolul Petromului. Pe atunci mai aveam Dacia veche, si de fiecare data cand aduceau lot nou ma infiintam la reglat aprinderea, si ma cam saturasem. Dupa ce a aparut Rompetrolul am scapat. Era mai scumpa benzina, dar cel putin calitatea era constanta.

Asa ca am ramas clientul lor pana in ziua de azi. Chiar daca in continuare benzina e mai scumpa, aveau permanent promotii, asa ca punand la socoteala ca le-am luat mereu brelocuri, genti, ochelari de soare si multe tricouri... tot pe acolo.

Da' ultima promotie, cea actuala, m-a facut sa pufnesc in ras. Baietii au tras un redesign la www.efix.ro, au scos un viral care chiar imi place, si dau premii prin tragere la sorti: patruj'de litri de combustibil. In fiecare zi. Da, pentru o luna de promotie, ei ofera 30 x 40 de litri de Efix. Pentru o tara intreaga, 1200 de litri.

Asta da promotie!

Gata cu jeepurile si tricourile, ii fraierim cu 2-3 butoaie de maclavais, si am scapat. Ce sa mai punem la socoteala cat a costat site-ul, viralul, mash-urile, spoturile publicitare si difuzarea lor, plus altele? 1200 de litri, adica vreo 6000 de lei. Pentru milioanele de clienti din toata tara. Sa le ajunga, ca e criza, ce ma-sa!





Un comentariu:

Anonim spunea...

no, "efix" sau "efex"?!?