joi, 19 februarie 2009

Sa aberam despre sex (I)

Imi incep seria de articole despre sex cu toate ca stiu ca raudemusca sta cu ochii pe fiecare litera pe care o scriu. Nu ca ar fi el un pudic, dar prefera ca blogul lui sa nu capete bulina si felinar rosu.

Acu' cateva zile colegii mei se distrau pe marginea unui articol, la care ajunsesera printr-un banner pe prosport.ro (deigur, cum altfel). Adica, ajunsesera la concluzia ca trebuie sa si-o traga de cel putin de cinci ori pe saptamana, ca sa reduca riscul de cancer la prostata. Sa si-o traga singuri, evident, ca asa zice in articol. Activitatea respectiva, atat de hulita dar atat de practicata, se incadreaza perfect in "toata lumea o face, dar nimeni nu vorbeste despre asta". Ma rog, io as zice ca 90% o fac, dar numai 10% vorbesc.

Cum nu prea am eu incredere in ce scriu 'zdiaristii m-am intrebat de unde pana unde ideea asta?

Asa ca l-am luat pe gugal la intrebari, ca sa constat ca articolul chiar avea dreptate. Se bazeaza pe studiul din 2003 al unui profesor de la Cancer Council Victoria, Australia. Atat numai ca domnul Graham Giles nu se referea strict la masturbare, ci accepta si viata sexuala normala. De fapt, neimportant, ejaculare sa fie. Fiindca, sustine profesorul, resturile de lichid seminal care raman in prostata se descompun in substante care pot fi cancerigene. Asa ca solutia este 'curatarea' cat mai deasa a canalelor.

Dar de ce in articololul citit de colegii mei, cat si in alte sute de pe internet care au preluat sursa, se insista pe masturbare, si nu pe viata sexuala normala? Daca se pomenea si de aceasta sunt convins ca ai mei colegi si-ar fi listat fiecare articolul si s-ar fi napustit victoriosi spre case, sa le arate consoartelor ca n-au scapare, ca trebuie, ca nah, uite, scrie la ziar ca daca nu... uite ce se poate intampla.

Pai... ia sa vedem. Articolele respective sunt cam semnate de femei - de exemplu Mihaela Enache la CeSeIntamplaDoctore.ro, Carmen Ulian la apropo.ro, Cristina Petrescu la metropotam.ro, si asa mai departe. Iar avand in vedere urmatorul studiu (il aveti in limba romana preluat fara rusine de ziare.com) al Momlogic... nu e de mirare. Adica... nu veniti la noi, aveti o mana sanatoasa, o usa la baie, va descurcati si singuri. Pe noi lasati-ne in pace.

Cum sa nu devii misogin cand descoperi din astea?

Si cum sa nu te intrebi: daca tot urasc ele sexul de acasa... de ce nu se apuca de ala de prin vecini si sa ne lase si pe noi sa ne vedem de ale noastre? Egoistelor!


Niciun comentariu: