luni, 24 august 2009

Avertisment in marche-arierre

Eu am multe probleme. Stiu, ca d-aia ma lasa raudemusca sa aberez pe aici, cica face bine, nu lasa presiunea pe creier sa se acumuleze, si astfel fac mai putin urat si mai rar.

Una din ele e ca nu stiu sa dau cu spatele. Nici cu masina, macar. Iar atitudinea mea de "elefant in magazinul cu portelanuri" e mai... dureroasa cand bagi in R, pleci de pe loc, si abia dupa aia te asiguri.

Prima oara am patit-o acu' cativa ani cand am reusit sa turtesc o usa de Matiz intr-o curte de un hectar, in conditiile in care nu era nimeni altcineva si nimic altceva in tot spatiul acela viran. Numai Matizul (rosu!) si curu' la Dacia mea alba. Si l-am nimerit!

Sambata, cu treaba in oras. Gasesc un loc de parcare, bag cu botu'. Cand sa plec, manevra simpla: dai cu spatele sa iesi, virezi, apoi pleci. Asa am facut!

Mai putin chestia cu "asigurarea inainte manevrei de mers inapoi". Mai pe romaneste, chestia cu belitul ochilor sa nu fie ceva / cineva in spate.

Daca as fi facut-o as fi vazut ca in spatele lu' Amadeus (adica Loganul meu KissFM rouge de feu!) s-a oprit, asteptand in ambuteiaj, ditamai alt Logan, rosu ferarri. Domnul la volan, iar in spate, pentru a fi in siguranta (!!!), doamna cu un copilas in brate.

Eu... cu capul in nori, bag in marche-arierre, si plec. Si simt ca Amadeus se propteste lin intr-un obstacol. Moment in care ma hotarasc si eu sa ma... "asigur", si intorc capul. Tocmai la timp ca sa observ figurile disperate si terifiate ale celor trei...

Ca sa n-o mai lungesc, din fericire pentru mine, patania a fost cu happy-end. Dupa ce cei trei s-au calmat am constatat ca nici Amadeus, nici usa celuilalt Logan nu aveau nici o urma. Nici eu, cu toate ca domnul era indreptatit sa-mi dea o mama de bataie de s-o tin minte, fiindca i-am pus in pericol viata sotiei si a copilului. Mii de multumiri, domnule care ai condus sambata, 22 august 2009, un Logan rosu cu numere de Prahova prin centrul Mediasului.

Asa ca, dat fiind faptul ca domnul respectiv nu mi-a aplicat nici o corectie educativa... Daca pe viitor vedeti curul unui Logan KissFM rosu-de-foc care are becul alb aprins, si sunteti in raza de actiune, pregatiti-va pentru impact.

Fiindca este iminent.


Niciun comentariu: