miercuri, 18 noiembrie 2009

Rugă pentru prieteni şi pentru restul lumii

Fraţilor, nu mă mai bateţi la cap să mă duc la vot, că de data asta NU MĂ DUC! Am luat o hotărâre pe care am s-o pun în aplicare începând cu această sesiune electorală: nu mai vreau să merg la vot doar ca să votez CONTRA, să votez SĂ NU IASĂ cutare. M-am săturat! Nu mai vreau să merg la vot ca să-mi anulez votul. Nu mai vreau să votez "răul cel mai mic". Mi-au ajuns 20 de ani de "răul cel mai mic"! Aşa că am decis: începând de anul ăsta voi merge la vot doar daca voi avea PENTRU cine să votez! Şi să nu mai prind pe vreunul că-mi zice "votezi pentru tine, nu pentru altii". Mi-e podul plin de poveşti din astea.
Şi nici nu vreau să ajung aşa:
"O băbuţă la cabina de vot, stă 15 minute... toată lumea aşteaptă să iasă. Iese baba şi întreabă: <Maică, futu-vă-n gură se scrie legat sau despărţit?>".

Am zîs!

Niciun comentariu: