marți, 18 mai 2010

Şi a fost şi AC/DC în Bucureşti - România....

... iar eu abia acum încep să-mi revin... Probabil mult s-a scris deja despre acest mega-concert, şi mult se va mai scrie, dar nu pot să nu zic şi eu câteva vorbe, atatea câte voi găsi potrivite pentru a descrie ce am trăit acolo. Aşadar...

Bestial.

Fabulos.

Demenţial.

Unic.

Sen-za-ţio-nal!

Mai vreau!

Şi fiindcă mi s-au cam terminat cuvintele, las câteva imagini să vorbească, chiar dacă nu pot exprima nici pe departe trăirile şi atmosfera de acolo.

Întotdeauna am suferit fiindcă nu am putut asculta AC/DC suficient de tare. Acum, la 40 de ani, mi-am împlinit visul! A fost TARE! Nimic nu va mai fi ca înainte de-acum...

Şi fiindcă trebuie să fiu şi puţin răudemusca, nu pot să nu găsesc ceva de comentat. Nu pricep o chestie: de ce cu bilet Normal Circle pe asfalt aveai dreptul la bere "normală" şi cu acelaşi bilet pe peluza parlamentului aveai dreptul doar la bere "fără alcool". Care or fi fost raţiunile acestei discriminări, pe mine unul, mă depăşeşte. Drept pentru care am băut şi m-am pişat, am băut şi m-am pişat, fără alte senzaţii legate de bere. Gâţii mă-si da' mare era coada la budă!

O să încerc să iutubez şi ceva video, funcţie de cum iese vă dau sau nu. Am zîs!

Niciun comentariu: