marți, 19 octombrie 2010

Tot de la Finanţe

Un tip se duce la Finanţe pentru un interviu de angajare. Intervievatorul îl întreabă:
- Sunteţi alergic la ceva?
Tipul răspunde sincer:
- Da, la cofeină.
- Aţi mai lucrat în serviciul public înainte?
- Da, am fost în armată, spune el. Am fost în Afganistan de două ori.
Intervievatorul îi spune:
- Asta vă va da un avantaj de 5 puncte la ocuparea acestui post, evident de aici vin şi nişte stimulente consistente.
Apoi îl întreabă:
- Aveţi vreun handicap, de orice fel?
Tipul spune:
- Da. O mină a explodat lângă mine când am fost acolo şi mi-am pierdut ambele testicule.
Intervievatorul se uită la el pe sub sprâncene şi apoi îi spune:
- OK! Aveţi suficiente atu-uri pentru a fi angajat. Programul normal de lucru este de la 8:00 la 16:00. Dar puteţi începe mâine la ora 12:00, şi veţi veni în fiecare zi de la 12:00.
Tipul, nedumerit, întreabă:
- In cazul în care orele de lucru sunt de la 8:00 la 16:00, de ce vreţi să vin la 12:00? Eu nu vreau nici un tratament preferenţial.
La care intervievatorul îi spune:
- Trebuie să înţelegeţi că ăsta e un loc de muncă la Finanţe. Noi aici în fiecare zi de la 8:00 la 10:00 ne bem cafeaua, apoi până la 12:00 ne scărpinăm la coaie, aşa că nu are sens să veniţi de la 8:00 ...

Niciun comentariu: