vineri, 18 iulie 2008

Fin'că exist, fin'că cujet, fin'că sîmt !

No, mnăzîua !

Cum am zis şi la titlu, de aia (alea toate 3) , am hotarât io, că i momentu propice să mă lansez şi io. Ce, numa alţii?
Acuma, o vedea dacă oi putea să ţiu pasu', adecă să-mi aduc aminte zilnic că de azi, am şi io blog, şi că un blog trebe respectat ca să trăiască şi el omeneşte.
Cre'că cine o să dea peste însemnările mele neînsemnate o să citeasca ce mi s-o mai întâmplat, pe une am umblat, cu cine m-am văst, cine m-o înjurat, pe cine am înjurat io (că io cand mănervez înjur tare şi urât, da-mi trece repede).
Că veni vorba de înjurat, cel mai des tre' să recunosc, înjur guvernu', parlamentu, legile din ţara asta, pe idioţii de la Finanţe şi de la alelante instituţiii de care mă lovesc lunar, jdemiile de declaraţii care trebe făcute şi depuse la jdemiile de instituţii de care mă lovesc lunar. Şi pe urmă mai înjur şi pe alţii, mai mult în gând ca nu-i frumos să vorbeşti urât în public.
Deci, să nu vă aşteptaţi la foarte multe din partea mea în prima fază, încerc acum să mă acomodez cu interfaţa asta de la blogger, o să evoluăm împreună, braţ la braţ, umăr lângă umăr.

Aşa, după ce am scris toate cele de mai sus, am constatat cu stupoare că pot folosi diacritice, aşa ca le-am pus şi pe alea, fin'că vreau să am un blog corect gramatical, ortografic, ortoepic şi de punctuaţie, chiar daca o să folosesc destul de des transcrieri fonetice ale expresiilor verbale ce emană din vorbirea mea curentă. Dar aia o să fie numa' de dragu' atmosferei.

Niciun comentariu: